Knauf Knauf
atpakaļ

Knauf ģipškartona plāksnes – importa aizstājējprodukts Nr. 1 Latvijā!

Knauf ģipškartona plāksnes – importa aizstājējprodukts Nr. 1 Latvijā!

2016. gada 8. decembrī Latvijas Nacionālā mākslas muzeja atjaunotajās telpās norisinājās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras un Ekonomikas ministrijas kopīgi rīkotā konkursa "Eksporta un inovācijas balva" svinīgā noslēguma ceremonija. Valsts prezidentam Raimondam Vējonim, LR ekonomikas ministram Arvilam Ašeradenam un LIAA direktoram Andrim Ozolam klātesot, par lieliskiem rezultātiem tika godināti 32 Latvijas uzņēmumi.

Šogad konkursā pavisam sacentās 117 Latvijas kompānijas. Cīņa noritēja par sešiem tituliem: Eksporta čempions, Eksportspējīgākais komersants lielo/vidējo komercsabiedrību grupā, Eksportspējīgākais komersants mazo komercsabiedrību grupā, Importa aizstājējprodukts, Inovatīvākais produkts un Rūpnieciskais dizains.

Kategorijā “Importa aizstājējprodukts”uzvarēja SIA Knauf ar produktu grupu “Ģipškartona plāksnes”, apsteidzot 19 citus dažādu nozaru uzņēmumus. Knauf ģipškartona plāksnes ir kvalitatīvs, ekoloģisks un ilgtspējīgs būvmateriāls, kura ražošanā izmanto Salaspils karjerā iegūtu dabīgo ģipsi. Kopš ģipškartona rūpnīcas uzbūves, plākšņu izpētē un attīstībā investēti ievērojami līdzekļi, ceļot ražošanas efektivitāti un produkta kvalitāti. Neatlaidīgais kolēģu darbs, plākšņu nemainīgi augstā kvalitāte un sadarbības partneru uzticība ir ļāvusi Knauf noturēt līderpozīcijas šajā tirgus segmentā.

Konkurss “Eksporta un inovācijas balva” tiek rīkots jau divpadsmit gadus. Tā mērķis - cildināt Latvijas inovatīvākos un eksportspējīgākos augstvērtīgu produktu ražotājus. Konkursa pretendentus divās kārtās vērtē kompetenta žūrija, pirmajā kārtā izskatot uzņēmēju sniegto informāciju pieteikuma anketās, bet otrajā – apmeklējot izvirzītos uzņēmumus klātienē. Balvās uzvarētāji saņem īpaša dizaina statuetes un diplomus, kā arī iespēju izmantot konkursa laureāta zīmi mārketinga materiālos un uz produkta iepakojuma.